Xinlilong participera à l'ITMA 2023 Italie

nutizie-41

L'ITMA 2023 aura lieu à Fiera Milano, Milan, Italie du 8 au 14 juin 2023.

Mostreremu à u mondu a nostra ultima tecnulugia di laminazione in l'esposizione, accoltemu l'amichi in u mondu per visità u nostru stand è discute l'ultime tecnulugia di laminating.

Induve i Mondi di Tessili, Vestimentu è Innuvazione Convergenu

ITMA hè a mostra di tecnulugia di tessili è vestiti più influente in u mondu.

Pruprietà di CEMATEX, ITMA hè u locu induve l'industria cunverge ogni quattru anni per mostrà l'ultime tecnulugia di trasfurmazioni di tessili è vestiti, machini è materiali, prumove cullaburazioni è forge partenarii.

Fate parte di a catena di valore integrata di a fabricazione di tessuti è vestiti

Participatu da un publicu glubale, ITMA hè U locu per scuntrà i decisori chjave da i principali pruduttori di tessili è vestiti di u mondu è i principali pruprietarii di marca, raccoglie intelligenza di u mercatu è forge partenarii di cullaburazione.Hè induve l'affari hè fattu.

Pivoting versu a Trasfurmazione Digitale è Circularità

Materiali avanzati

L'innuvazione è a sustenibilità sò diventate mutori critichi è permettenu a creazione di novi tessili tecnichi cù materiali avanzati è funziunalità chì sò usati in diverse applicazioni.Queste applicazioni ùn sò micca solu in moda, ma ancu in sport, outdoor, custruzzione è custruzzione, difesa è medica.

L'automatizazione è u futuru digitale

I sviluppi rivoluzionarii in robotica è intelligenza artificiale (AI) anu permessu l'adopzione progressiva di l'automatizazione in i prucessi di fabricazione tessili mentre a digitalizazione di i prucessi di fabricazione è u so impattu nantu à a catena di fornitura formanu u futuru di tutta a catena di valore integrata di tessili è vestiti.

Tecnulugie Innovative

Avvizzioni eccitanti in i prucessi di produzzione cum'è a trasfurmazioni di fibre è filati cuntinueghjanu à aiutà à propulsà l'industria tessili avanti.

nutizie-(5)

Sostenibilità è Circularità

I pruduttori è e marche adoptanu l'usu di materiali innovatori è integranu prucessi avanzati per ottene un vantaghju cumpetitivu è custruisce un pianeta più verde.


Tempu di Postu: Feb-12-2022
whatsapp