Chì sò e caratteristiche di a macchina per laminazione di cola d'oliu

nutizie 23

In generale, l'oliu-glue laminazione macchina hèlaminazione equipamentu per tessili di casa, vestiti, mobili, interni di l'automobile è altre industrie cunnesse.Adupratu principalmente per più di dui strati di tela, pelle, film, carta è spugna.L'adesivi sò spartuti in cola d'acqua è cola d'oliu di poliuretano.L'adesivi hot melt è altre tecniche di laminazione senza ligame sò spessu ligati direttamente o mischiati direttamente cù a fiamma.E caratteristiche di a macchina per laminazione di cola d'oliu: nantu à a basa di a macchina tradiziunale di ligame di punti di cola, currezzione automatica, sigillatura automatica di bordu, cintura automatica, apertura automatica, soffiu automaticu di bordu.U materiale cumpostu hà i vantaghji di un revestimentu uniforme, compositu liscio, senza deformazione di tensione, senza schiuma, senza arrughe, dolcezza, bona permeabilità à l'aria, bona proprietà di avvolgimentu, fermezza,capacità di lavà.

Ci sò parechji tippi di materiali cumposti, è dui usi cumuni di machini cumposti sò

1. Adatta per film cast, film transpirable è tela non-tessuta.Adatta per i pannolini per i zitelli, i vestiti protettivi medichi, i sacchetti di imballaggio di dessicante alimentari è altre industrie.

2. Hè utilizatu per a laminazione è slitting di tessuti non-tessuti.Hè adattatu per u processu di materiali di filtru di supportu cum'è purificatori d'aria domestica, purificatori d'aria di vittura, etc.

Caratteristiche di a macchina per laminazione di l'oliu

1. Ci sò parechji tippi di materiali cumposti, adattati per tela rivestita è laminata, tela non-tessuta, pelle di tela, spugna è flanella, spugna è pelle, etc.

2. Pò esse persunalizatu secondu e caratteristiche è esigenze di diversi materiali;

3. A quantità è u tipu di revestimentu pò esse aghjustatu secondu u materiale è i bisogni attuali.

4. U roller pò esse riscaldatu da l'electricità, a vapuri o l'oliu di trasferimentu di calore.

5. Aduprendu a tecnulugia di trasferimentu di u puntu di cola, a cola hè ancu trasferita à u tela interlining in forma di punti, è dopu cumminata cù u tela interlining per furmà un sanu.

6. À u listessu tempu, u tessulu cumpostu hà i vantaghji di lavare in seccu, lavare di sabbia, lavare l'acqua è cusì.Soprattuttu adattatu per a laminazione dimolle tessuti.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022
whatsapp