Cumu utilizà è a tendenza di sviluppu di a macchina per laminazione adesiva hot melt

nutizie 1

A tendenza di sviluppu di a macchina per laminazione adesiva hot melt:

A macchina di laminazione adesiva di fusione calda duverebbe chjarificà a so propria direzzione di sviluppu, stabilisce una bona maghjina corporativa è migliurà a cuscenza di a marca.A macchina di cola di fusione calda deve migliurà u livellu tecnicu è migliurà a qualità è u rendiment di l'equipaggiu.I fabricatori di macchine per laminazione adesiva di fusione calda anu ancu bisognu di cultivà un gran numaru di talenti attraversu una bona cooperazione è un bonu serviziu, cultivà i clienti fideli, è stabilisce una bona reputazione per l'impresa.Attraversu una seria di sforzi, a macchina adesivu hot melt hà rializatu u so propiu ugettivi di sviluppu è cuntinuà à sviluppà, striving à migliurà a forza generale di a macchina adesivu hot melt in un cortu piriudu di tempu è allargamentu di più u mercatu.

Metudu d'usu currettu:

1. Quandu stallate è utilizendu a macchina adesiva di fusione calda, evite micca i detriti.

2. Quandu usu, l 'ambienti di travagliu deve esse tinutu pulito.Pulite impurità, limatura di ferru è altri oggetti solidi in u tempu.

3. Quandu si move a cola calda, a pusizione verticale di a cola calda deve esse mantinuta.Se ci hè una inclinazione, affetterà ancu a precisione di posizionamentu di a macchina, dannendu cusì a cola calda.

4. Quandu a macchina adesiva di fusione calda hà bisognu di cambià l'ambiente di travagliu, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata durante u prucessu di manipolazione, è a temperatura deve esse calata è rinfriscata prima di spustà per evitari scalding a pelle.

5. Quandu si move o alzà, u fondu di a macchina di laminazione adesiva di fusione calda pò esse usatu solu cum'è fulcro di trasportu.I cumpunenti elettronici cum'è cilindri, porte è pannelli di cuntrollu di a macchina adesiva di fusione calda ùn ponu micca esse aduprati cum'è fulcrum per alzà è calà, chì hè faciule per dannà l'equipaggiu.

 

Quandu avemu usatu un adesivu hot meltlaminazione macchina, a temperatura di a scatula adesiva di fusione calda pò ghjunghje sin'à120 gradi.Avemu bisognu di attentu à i burns à alta temperatura di a pelle.Quandu a cola scorri, a temperatura di a cola hè dinù assai altu.In usu, fate attenzione à e so caratteristiche.Cù a crescita graduale di l'ecunumia di merceria, a macchina di cola di fusione calda hè diventata un putente assistente per l'imballaggio di e materie prime.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022
whatsapp