Cumu mantene a macchina di laminatura PUR

In l'usu industriale, l'adesivi hot melt furnisce parechji vantaghji annantu à l'adesivi basati in solventi.I composti organici volatili sò ridotti o eliminati, è u passu di seccu o curazione hè eliminatu.L'adesivi hot melt anu una longa conservazione è generalmente ponu esse eliminati senza precauzioni speciali.

Laminatrice PUR

Sapete quante volte hè un laminatu adesivo hot meltmacchina à ionibisognu à esse pulita?
1. A mità di un mese di pulizia: chì implica a pulizia di u filtru di u filtru di a scatula di cola di u coater di cola calda o l'arrestu di più di un mesi, l'equipaggiu di a macchina di rivestimentu pò esse messu in usu dopu a pulizia una volta.
2.Hot melt adesivu laminating machine ùn hà micca una pulizia di ciclu irregulari: Quandu si veni a canciari lu mètudu cumpostu è cola grade, hè necessariu di pulizziari la testa di rivestimentu di a macchina di revestimentu adesivu hot melt.Nota: Quandu lavate, sguassate u capu di revestimentu prima chì a cola coagulate è sguassate a testa di revestimentu cù una gasa secca umida cù solvente 1620.Durante u prucessu di produzzione, dopu chì u dispusitivu hè disattivatu, a cola spilled deve esse lavata cù una gasa pulita quandu principia.
Tuttu u prucessu di pulizia
Pulite u dispusitivu corona: Dopu avè assicuratu chì u putere hè off, sguassate cù una gasa secca umida cù 75% alcolu.

Per a scatula di cola di u coater adhesive melt, 30 deve esse aghjuntu dopu chì a cola originale hè scaricata.Kg d'oliu minerale biancu dissolve a cola residuale, pour 30Kg dopu a scaricazione, dissolve l'oliu minerale biancu superiore è inferiore di novu, è viotu cumplettamente per l'usu dopu.
Roller shaft à a pusizione di revestimentu cumpostu;strofinate a polvera di a superficia cù una gasa pulita è secca;Se ci hè cola nantu à a superficia, ùn utilizate micca solventi organici per evità danni à u rullu di gomma.Si deve aduprà un forte adesivu di curazione appiccicosa.
A cola nantu à a superficia di u rollu di gomma ùn deve esse trattatu cù solventi organici per evità danni à u rullu di gomma.Si deve aduprà un forte adesivu di curazione appiccicosa.A superficia esterna di u dispusitivu.Istruzioni di pulizia: Asciugà cù una gasa secca umida cù 75% d'alcool.

 

 


Tempu di Postu: Nov-24-2022
whatsapp