Classificazione è caratteristiche di e macchine per laminazione

nutizie 6

Cosa hè a macchina di laminazione

Laminating machine, cunnisciuta ancu com'è bonding machine, bonding machine, hè di scaldà dui o più strati di materiali listessi o diversi (cum'è tela, carta, pelle artificiale, diversi plastichi, bobine di fogli di gomma, etc.) per dissolve, semi- dissolve l'equipaggiu statale o meccanicu cumpostu cù adesivi spiciali.

Classificazione di e macchine per laminazione

  1. 1.Tipu Flame: adattatu perlaminatuing di spugna è altri tessili è prudutti non-tessuti.Hè adupratu in spugna ignifuga cum'è materiale di ligame senza cola.Hè dissolutu è ligatu da spruzzo di fiamma, soprattuttu adattatu per u ligame di peluche è pelle di cervu, è hà e caratteristiche di prutezzione di l'ambiente, bona sensazione di manu è lavatu.-capacità.
nutizie 2
  1. 2.Tipu cinturione Mesh: Sta macchina hè adattatu per sizing èlaminatuspugna, stoffa, EVA, pelle artificiale e tessuti non tessuti.Hè pressatu cù un cinturione di maglia resistente à a temperatura alta, chì migliurà a liscia di u fit è l'aderenza di u pruduttu, mentre occupanu menu spaziu.A macchina adopta un cuntrollu sincronu di cunversione di frequenza per rializà a sincronizazione di u cilindru di secca principale compostu è l'avvolgimentu cumpostu, chì hè più còmode d'utilizà.
nutizie 3
  1. 3.Double cola tippu: Sta macchina hè adattatu per gluing èlaminatua superficia di tessuti, tessuti non-tessuti, spugne è altri tessuti.Cù doppia cisterna di polpa, dui strati di tela ponu esse rivestiti à u stessu tempu per migliurà a solidità di a ligame.
nutizie 5 (2)
  1. 4.Glue point trasferimentu tipu: Sta macchina hè adattatu perlaminatuentre tessili, non tessili, film traspiranti e altri tessuti.Trasferisce a cola uniformemente à a tela di fodera o film, è dopu cumposti cù u tela superiore.
nutizie 5 (1)

5.Tipu di spruzzo di cola: Questa macchina hè adattata per a cumminazione di tessili, non tessili è altri tessuti.A cola hè trasferita uniformemente à a tela di fodera per u metudu di spraying, è dopu cumposta cù a tela di a superficia.

Caratteristiche di a macchina di laminazione

1. Dui strati di materiali ponu esse incollati inseme à u stessu tempu per fà megliu a solidità cumposta.Pò esse ancu usatu per incollà trè strati di materiali sottili in una volta per migliurà l'efficienza di produzzione è riduce i costi di produzzione.

2. U cinturione di maglia di doppia groove hè cumpostu è pressatu cù un cinturione di maglia resistente à a temperatura alta per fà u materiale cumpostu in tuttu u cuntattu cù l'asciugatrice, migliurà l'effettu di siccazione, è rende u materiale trasfurmatu suave, lavabile è veloce.

3. U mesh di sta machina hè furnutu cù un dispusitivu di regolazione di deviazione infrared autumàticu, chì pò effittivamenti impediscenu u cinturione mesh da deviating è allargà a vita di serviziu di u cinturione mesh.

4. U sistema di riscaldamentu di sta macchina hè divisu in dui gruppi.L'utilizatori ponu sceglie u metudu di riscaldamentu (un gruppu o dui gruppi) secondu i so bisogni, chì ponu risparmià in modu efficace l'energia è riduce i costi di produzzione.

5. Selezziunà u mutore DC o ligame inverter secondu i bisogni, cusì chì a macchina hà megliu cuntrollu effettu.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022
whatsapp